Wolontariat

Mroźna Brama nie może powstać bez was — gwardzistów! Dla niewtajemniczonych, tak właśnie nazywamy naszych wolontariuszy. Kogo szukamy?

  • Osoby 13+
  • Osoby z zaangażowaniem i energią do działania
  • Komunikatywne i otwarte na współpracę
  • Zainteresowane pracą za kulisami festiwalu

Zgłoszenia otwieramy wkrótce!

Naszym wolontariuszom (za co najmniej 8h dyżuru) zapewniamy gadżety konwentowe. Oprócz tego mnóstwo dobrej zabawy i możliwość zdobycia doświadczenia w wolontariacie. Z każdym Gwardzistą podpisujemy umowę wolontariacką, wystawiamy także oświadczenia o pracy wolontariackiej (które punktowane są przy zmianach szkół czy stypendiach). Konieczne jest również podpisanie zaświadczenia o niekaralności. W głównej mierze kontaktujemy się mailowo. Dzwonimy tylko jeśli kontakt ten jest utrudniony.

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę pisać na maile:

Nie ma głupich pytań, więc zapraszamy do kontaktu!

Jakie są dostępne role?

Patron wędrowcówZnawca i Władca GierOpiekun MędrcówStrażnik MilusińskichPałacowy Architekt
AkredytacjaGamesroomProgramKącik dziecięcyPomoc Techniczna
To najlepiej zorientowany w programie i obecnie dziejących się wydarzeniach Gwardzista. Sprawuje także pieczę nad wejściem do naszego niezwykłego świata — po uiszczeniu u niego drobnej opłaty lub pokazaniu glejtu uczestnik może przekroczyć Bramę.Pomaga uczestnikom w wybraniu odpowiedniej dla nich gry (w co możemy zagrać we dwoje?), tłumaczy zasady rozgrywki i pilnuje porządku w Królestwie Gier (wydaje i odbiera gry).Pomaga naszym niezwykłym prelegentom. Przypomni o zbliżającym się końcu czasu na mównicy, a tym bardzo korzystającym ze swojego głosu — czasem butelkę wody poda.Jego główne zadania to pomoc najmłodszym uczestnikom festiwalu w ich niezwykle trudnych zadaniach (np. pomoc z wycięciem elementu wycinanki), służenie radą i pomocą (kto szukał czerwonej kredki?) oraz wspólna zabawa.Jego zadanie polega na pomocy w rozstawieniu naszego niezwykłego świata dzień przed festiwalem tj. piątek 13 września od godziny 16.00 oraz pomocy w uprzątnięciu po festiwalu w sobotę od godziny 15.00, aby żaden widoczny ślad po nas nie został.
Patron wędrowców
Akredytacja
To najlepiej zorientowany w programie i obecnie dziejących się wydarzeniach Gwardzista. Sprawuje także pieczę nad wejściem do naszego niezwykłego świata — po uiszczeniu u niego drobnej opłaty lub pokazaniu glejtu uczestnik może przekroczyć Bramę.
Znawca i Władca Gier
Gamesroom
Pomaga uczestnikom w wybraniu odpowiedniej dla nich gry (w co możemy zagrać we dwoje?), tłumaczy zasady rozgrywki i pilnuje porządku w Królestwie Gier (wydaje i odbiera gry).
Opiekun Mędrców
Program
Pomaga naszym niezwykłym prelegentom. Przypomni o zbliżającym się końcu czasu na mównicy, a tym bardzo korzystającym ze swojego głosu — czasem butelkę wody poda.
Strażnik Milusińskich
Kącik dziecięcy
Jego główne zadania to pomoc najmłodszym uczestnikom festiwalu w ich niezwykle trudnych zadaniach (np. pomoc z wycięciem elementu wycinanki), służenie radą i pomocą (kto szukał czerwonej kredki?) oraz wspólna zabawa.
Pałacowy Architekt
Pomoc Techniczna
Jego zadanie polega na pomocy w rozstawieniu naszego niezwykłego świata dzień przed festiwalem tj. piątek 13 września od godziny 16.00 oraz pomocy w uprzątnięciu po festiwalu w sobotę od godziny 15.00, aby żaden widoczny ślad po nas nie został.